გაკვეთილის მთავარი თემა
|
მოკლე მანძილზე რბენა
|
სწავლების საფეხური
|
მე-5-ე კლასი
|
მოსწავლე პროფილი
|
26
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეებმა შეისწავლოს არეკნი და დახტომი. ყველა მოსწავლე ვერ აღწევს დასახულ მიზანს
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლე ასრულებს არეკლსა და დახტომს მართებულად
|
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან, სახტომი სექტორის მოწყობილობა, საარეკნო ხაზი და ორმოში დახტომა.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
| |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
სახტომი ორმო, ბარი, საზომი ხელსაწყო. სლაიდი
|
საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხი- 2წუთი.
A ფაზა- გამოწვევა-10წუთი.
მოსწავლეები მოძრაობენ მწყობრითი ნაბიჯებით, მოედნის გარშემო. რბენა, ზოგად-განმავითარებელი ნაბიჯები.
B ფაზა- შინაარსის რეალიზება- 28 წუთი
მასწავლებელი მოსწავლეებს უხსნის არეკნისა და დახტომის მნიშვნელობას. ასრულებინებს თითოეულს რამდენიმე ნაბიჯში არეკნასა და დახტომს.
შემდეგ ასრულებინებს სრული გამორბენით და თან უხსნის თუ რა შეცდომა დაუშვა არეკნის ან დახტომის დროს.
C-ფაზა- გამთლიანება-5წუთი.
მასწავლებელი ასრულებინებს მოსწავლეებს დამამშვიდებელ ვარჯიშებს და ახდენს მათ შეფასებას, წინასწარ შემუშავებული შეფასების რუბრიკის მეშვეობით.
|
Thursday, April 27, 2017
მძლეოსნობა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment